Hide

LUKKARO

KKPZ: DEN ZÚČTOVÁNÍ

(aneb co potřebujete přežít, než vám účetní konečně napíše „hotovo“)

Každý, kdo kdy posílal podklady účetní firmě, ví, že pár věcí se nemění: začíná to lehkou panikou, pokračuje dotazem „a dokdy to vlastně musí být?“ a končí napětím, které by se dalo krájet. A právě na tuhle atmosféru jsme navázali, když jsme pro značku Lukkaro tvořili originální vánoční dárky pro jejich klienty.

Cílem bylo jediné - pobavit, odlehčit, a dát klientům pocit, že víme, čím si procházejí.

Vznikla z toho KKPZ - Krabička poslední záchrany, balíček tří brandovaných produktů, které si s humorem i vkusem dělají legraci z toho nejnapjatějšího období v roce: účetních uzávěrek a daňových přiznání.

Kal Kull

Energetický drink pro všechny, kdo nedýchají, dokud jim nepřijde e-mail od účetní. Přesně pro ty momenty, kdy sledujete doručenou poštu častěji než vlastní tep. Udržuje v provozu i po třetím „ještě potřebujeme jeden podklad“.

Antistresový míček „takk pohoda, ne?“

Pro chvíle, kdy „jen doplňte jednu drobnost“ znamená excel o 42 listech. Zmáčkni, vydejchej, zopakuj si: „Je to jen daňový přiznání… je to jen daňový přiznání…“

Lukkarol – mátové bonbony na duši

Působí proti panice, hysterii a opakovanému refreshování inboxu. Nenahrazují terapii, ale voní skvěle a ještě líp fungují jako placebo.

Produkty byly navrženy s důrazem na vizuální jednotu se značkou Lukkaro, včetně ikonického zdvojeného „kk“, který se stal výrazným prvkem celé sady, a brandových barev, kde dominovala oranžová pro svůj energický a výrazný charakter.

Výsledkem je netradiční, zapamatovatelný a vtipně relevantní dárek, který značku nejen reprezentuje, ale hlavně vytváří u klientů přesně ten dojem, který chcete před Vánoci zanechat: „Chápeme vás. A zvládneme to spolu i další rok. S úsměvem.“