(aneb proč jsme do zlata zabalili víc než jen fotoaparát)


Vymyslet dárek pro klienty Dárkovny byla zajímavá výzva - jak obdarovat značku, která na dárky doslova specializuje svůj byznys?
Dárky máme rádi všichni. Jenže co když po nich zůstane víc než jen pěkná krabice a milá vzpomínka? Co kdyby zůstal samotný okamžik?
Pro Dárkovnu – specialisty na dárkové boxy, koše a všechny ty „wow“ momenty, jsme vytvořili brandový instantní fotoaparát v jejich ikonické zlaté barvě, doplněný o grafický pattern, který zákazníci znají z vizitek a dalších tiskovin. Jeho hlavní myšlenkou je, že tím největším dárkem je okamžik, který si můžeme uchovat. A rovnou vyvolat.
Tento fotoaparát tak neslouží jen jako pozornost pro dodavatele, klienty nebo zaměstnance. Je to připomínka společně prožitých emocí, které předání dárku provází. Když už rozdáváme radost, proč si ji nezachytit?
Zlatý obal doplňuje motto značky „Tím největším dárkem jsou vaše okamžiky“, které doprovází koláž slov a výrazů neodmyslitelně patřících ke každému dárku. Od srdečných „děkuju“ přes „s láskou“ až po nenucené „prostě jen tak“.